Wat doen wij?

Ons werk

Wij zijn een stichting die zich inzet voor gezinnen die vanwege bureaucratie en regelgeving tussen wal en schip belanden en/of nergens anders terecht kunnen voor hulp. Vanwege de actuele Corona situatie zien wij een enorme groei in deze groep mensen. Onze regio beperkt zich momenteel nog tot Vlaardingen en Schiebroek.

Wij bieden deze gezinnen in de eerste instantie rust door ze wekelijks te voorzien van een boodschappenpakket. Dit boodschappenpakket is gevuld met de nodige vitamientjes en houdbare producten. Ons streven is om ze in de eerste instantie rust te bieden zodat ze weer inzicht kunnen krijgen in hun situatie.

Ook voorzien wij gezinnen van o.a. noodpakketten in acute situaties. En proberen we daar waar nodig is ons steentje bij te dragen.

Wij kunnen deze hulp alleen aanbieden met de hulp van donateurs en sponsors. Voor 4 euro kunnen wij een gezin helpen met een mooi gevulde tas met groente, fruit en basisproducten.

Onze visie is iedereen die hulp nodig heeft hulp te kunnen bieden.

Wilt u meer informatie dan kunt u hierover contact met ons opnemen via uitdeelpuntvlaardingen@hotmail.com