Vitaminima

Wist u dat u voor 4,00 euro per week een gezin kan helpen aan een goed gevuld pakket met groente en fruit.

Wekelijks maakt Stichting UP tussen 100 en 120 voedselpakketten, deze zijn voor gezinnen die het moeilijk hebben om een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
U kunt ons helpen door een bijdrage te doen, help een gezin dichtbij huis hiermee.

Verjaardagsboxen

Mag ik heel even jullie aandacht.

Iedereen weet inmiddels wel hoe het is als je kind jarig is en dit niet gevierd kan worden. Geen visite, geen traktatie geen feest vreugde.

Voor de meeste van ons is dit tijdelijk, niet minder vervelend maar wel tijdelijk.
Voor veel kinderen is dit helaas zoals het elke verjaardag gaat.

Wij van de stichting UP willen ook deze kinderen een feestelijke dag bezorgen. Want elk kind verdient toch zijn eigen feestje?!?

De eerste donatie hebben wij inmiddels mogen ontvangen, en daarmee is ons project officieel van start. Maar om al deze kindjes een onvergetelijke dag te bezorgen hebben we ook uw hulp nodig.

* Nieuw speelgoed
* Slingers
* Ballonnen
* Kartonnen bekertjes
* Kartonnen bordjes
* Cadeaupapier
Is bij ons van harte welkom.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van dit bericht namens Stichting UP.
Door, voor en met elkaar

Afgeronde projecten

Ben je benieuwd naar onze afgeronde projecten? Klik op de titel van het project om erover te lezen.

UP to Schoolpakketten
Pasen 2021